Skip to content

Proudpepper 

Marketingplan

Brengt structuur en richting

Is jouw marketingplan voor volgend jaar al gereed? Heb je al een duidelijke richting en structuur in je marketing activiteiten? Wij helpen je om je marketingdoelstellingen scherp te stellen en klaar te zijn voor 2025!

 

Opstellen marketingplan

Wij begeleiden bedrijven bij het opstellen van een helder en gestructureerd marketingplan waarin de volgende belangrijke elementen aan bod komen:

– Ambitie en haalbaarheid 
– Doelgroep en marktfocus 
– Concurrentiepositie 
– Marktontwikkeling 
– Interne analyse (SWOT) 
– Marketingstrategie 
– Actiepunten en structuur voor 2025 

Deze inzichten vertalen we naar een inspirerende routekaart.

marketingplan
structuur_marktbenadering

Structuur en richting

Samen stellen we een marketingplan op dat helder, gestructureerd en doelgericht is. Alle belangrijke onderdelen voor een succesvol plan zijn inbegrepen, zodat je met vertrouwen de koers voor 2025 kunt bepalen. Wij zorgen voor een duidelijk en direct uitvoerbaar pad.

Wil je eerst meer weten over de mogelijkheden en onze aanpak? Plan dan een vrijblijvende QuickScan.

Bewaken van de voortgang

De ‘waan van de dag’ kan ervoor zorgen dat zelfs de beste strategie blijft liggen. ProudPepper zorgt ervoor dat jouw plan in beweging blijft en begeleidt je ook bij het uitvoeren ervan, zodat jij je kunt focussen op de dagelijkse gang van zaken.

Schermafbeelding 2022-12-01 om 14.04.20

Wat onze klanten vertellen

testimonial-stars

Wij werken voor

Plan eenvoudig een gratis consult.

Wat zijn jouw ambities op het gebied van positionering, branding en marktontwikkeling? Welke kansen liggen er voor jouw bedrijf? Laten we eens kennismaken en samen kijken hoeveel ‘peper’ we kunnen toevoegen. Plan direct zelf een vrijblijvend telefonisch adviesgesprek. 

Kies gewoon een geschikt moment in onze kalender! Wij bellen je dan op het gekozen datum en tijdstip terug. Makkelijk toch?

Wat kun je verwachten?

  • Vrijblijvend telefonisch adviesgesprek van 15 minuten.
  • Jouw huidige situatie en kansen in kaart gebracht.
  • Praktijkvoorbeelden van onze aanpak bij vergelijkbare bedrijven.
  • Direct een aantal tips om mee aan de slag te gaan.
  • Inzicht in planning en kosten.