Skip to content

Proudpepper 

Markt onderzoek

Meer weten over je klanten

Een marktonderzoek is belangrijk wanneer je een nieuwe markt wilt betreden. Of het nu gaat om een bestaand product in een nieuwe markt of een totaal nieuw idee. Met een marktonderzoek weet je precies wat de toegevoegde waarde is van dit product voor deze nieuwe doelgroep. 

Het doel van dit marktonderzoek is om achter de wensen van de doelgroep te komen. Niet alleen over het product maar ook over jouw proces, werkwijze en de organisatie. Welke pijnpunten kun jij verzachten waar deze doelgroep tegenaan loopt. Welk voordelen kun je deze klanten bieden waardoor jij je écht kunt onderscheiden van de concurrentie. 

ProudPepper-1313

Wat doen we

Wat krijg je

Diepte-interviews met (potentiële) klanten. Diepte-interviews met (potentiële) klanten.
Trendonderzoek sector. Trendonderzoek sector.
Toegevoegde waarde organisatie bepalen. Toegevoegde waarde organisatie bepalen.
Onderscheidend vermogen organisatie bepalen. Onderscheidend vermogen organisatie bepalen.
Commerciële kansen bepalen. Commerciële kansen bepalen.
Inzicht in de productwensen van de doelgroep. Inzicht in de productwensen van de doelgroep.
Inzicht in de juiste marktbenadering. Inzicht in de juiste marktbenadering.
Inzicht in de persona’s. Inzicht in de persona’s.
Compleet uitgewerkt rapport. Compleet uitgewerkt rapport.
Praktische vervolgstappen hoe de markt te benaderen. Praktische vervolgstappen hoe de markt te benaderen.

Wat onze klanten vertellen

testimonial-stars

Wij werken voor

Plan direct een 15 min adviesgesprek.

Wat zijn jouw ambities op het gebied van positionering, branding en marktontwikkeling? Welke kansen liggen er voor jouw bedrijf? Laten we eens kennismaken en samen kijken hoeveel ‘peper’ we kunnen toevoegen. Plan direct zelf een vrijblijvend telefonisch adviesgesprek. 

Kies gewoon een geschikt moment in onze kalender! Wij bellen je dan op het gekozen datum en tijdstip terug. Makkelijk toch?

Wat kun je verwachten?

  • Vrijblijvend telefonisch adviesgesprek van 15 minuten.
  • Jouw huidige situatie en kansen in kaart gebracht.
  • Praktijkvoorbeelden van onze aanpak bij vergelijkbare bedrijven.
  • Direct een aantal tips om mee aan de slag te gaan.
  • Inzicht in planning en kosten.