Skip to content

Proudpepper 

Markt onderzoek

Meer weten over je klanten

Een marktonderzoek is belangrijk wanneer je een nieuwe markt wilt betreden. Of het nu gaat om een bestaand product in een nieuwe markt of een totaal nieuw idee. Met een marktonderzoek weet je precies wat de toegevoegde waarde is van dit product voor deze nieuwe doelgroep. 

Het doel van dit marktonderzoek is om achter de wensen van de doelgroep te komen. Niet alleen over het product maar ook over jouw proces, werkwijze en de organisatie. Welke pijnpunten kun jij verzachten waar deze doelgroep tegenaan loopt. Welk voordelen kun je deze klanten bieden waardoor jij je écht kunt onderscheiden van de concurrentie. 

ProudPepper-1313

Wat doen we

Wat krijg je

Diepte-interviews met (potentiële) klanten. Diepte-interviews met (potentiële) klanten.
Trendonderzoek sector. Trendonderzoek sector.
Toegevoegde waarde organisatie bepalen. Toegevoegde waarde organisatie bepalen.
Onderscheidend vermogen organisatie bepalen. Onderscheidend vermogen organisatie bepalen.
Commerciële kansen bepalen. Commerciële kansen bepalen.
Inzicht in de productwensen van de doelgroep. Inzicht in de productwensen van de doelgroep.
Inzicht in de juiste marktbenadering. Inzicht in de juiste marktbenadering.
Inzicht in de persona’s. Inzicht in de persona’s.
Compleet uitgewerkt rapport. Compleet uitgewerkt rapport.
Praktische vervolgstappen hoe de markt te benaderen. Praktische vervolgstappen hoe de markt te benaderen.

Wat onze klanten vertellen

testimonial-stars

Wij werken voor

Plan een vrijblijvend adviesgesprek

Wat zijn jouw ambities op het gebied van positionering, branding en marktontwikkeling? Welke kansen liggen er voor jouw bedrijf? Laten we eens kennismaken en samen kijken waar die ‘peper’ zit.

Bel of mail

06-14914916
info@proudpepper.nl

BTW en KvK

BTW:  NL852091679B01
KvK:   56365306